BevezetésTartalomjegyzékI. rész: Bevezetés, az Internet bemutatásaII. rész: Az Internet használata vállalati környezetbenIII. rész: A World Wide Web, az Internet leggyakrabban használt felülete
ÖsszefoglalásAnnotációIrodalomjegyzék, forrásokMellékletKósa István Homepage-e

I.rész
Bevezetés, az Internet bemutatása

1. A dolgozat alaptézisének felvetése, a kulcsfogalmak definiálása


2. Mi az Internet és mire használható ?

2.1 Történet és jövőkép 2.1.1 Kialakulás
2.1.2 Jelen
2.1.3 Jövőkép
2.2 Az Internet szolgáltatásainak ismertetése 2.2.1 World Wide Web (WWW)
2.2.2 E-mail
2.2.3 FTP
2.2.4 IRC/Chat és TALK
2.2.5 Hírcsoportok (Newsgroups)
2.2.6 Levelezési listák (Mailing lists)
2.2.7 Telnet
2.2.8 Gopher
2.2.9 PUSH technológia
2.2.10 Új alkalmazási tendenciák

II.rész

Az Internet használata vállalati környezetben

1. Alkalmazás különböző profilú vállalatoknál

1.1 Toshiba America Inc. (USA), csúcstechnológiájú elektronikus termékek gyártása
1.2 Ágfalvi Fogadó, lokális piacra koncentráló kisvállalkozás
1.3 Barclays Bank (Egyesült Királyság), országos szinten nyújtott banki szolgáltatások
1.4 Amazon.com (USA), virtuális könyváruház
1.5 Melbourne Park (Ausztrália), egy sportszolgáltatást nyújtó létesítmény
1.6 Központi Statisztikai Hivatal (KSH), széleskörű adatbázissal rendelkező nonprofit intézmény

2. Tartalomszolgáltatás
2.1 Definiálás és jellemzők 2.2 Egy klasszikus külföldi példa: CNN Interactive
2.3 Egy magyar példa: Internetto

III.rész

A World Wide Web, az Internet leggyakrabban használt felülete

1. Fejlődési tendenciák

1.1 A weblapok kialakulása 1.2 A Netscape kontra Microsoft böngésző-háború
1.3 Televízió vagy számítógép ?
1.4 A Network Computer (NC)

2. A weblapkészítés piaca Magyarországon
2.1 Egy kialakulóban lévő új piac
2.2 A weblapról, mint termékről
2.2.1 Jellemzők és elhelyezés a vállalat működésében
2.2.2 A domain nevek jelentősége
2.2.3 Néhány szó a szerkezeti felépítésről
2.3 Árazás
2.4 Értékesítési hely
2.5 Promóció
2.6 A készítéshez használt software-ek és a hozzájuk kapcsolódó jogok

3. A World Wide Web, mint reklámfelület
3.1 Az Internet használata Magyarországon 3.1.1 Kutatások
3.1.2 Magyarország helyzete Európában
3.1.3 A felhasználók jellemzése
3.2 A webes reklámozás jellegzetességei 3.2.1 A reklámfelület, mint termék
3.2.2 Árazás
3.2.3 Értékesítés és promóció
3.3 A látogatottság mérése
3.4 A látogatottság-növelés módszerei
3.5 Reklámok a magyar weblapokon

Összefoglalás

Irodalomjegyzék, források
Mellékletek