|
|
|
"A piacon eladóként fellépő szereplők képesek lesznek részletes és tartalmas információkat nyújtani direkt formában azoknak az embereknek, akik speciális érdeklődést tanúsítanak valamely termék iránt. A márkanevek sokkal értékesebbé válnak, mert az emberek észreveszik, hogy megbízható és személyreszóló információt kaphatnak velük kapcsolatban. Az Internet isteni segítség kell, hogy legyen a marketing szakembereknek, nem pedig fenyegetés."
"Marketers will be able to deliver information and content, at great depth, directly to people who have a specific interest in a product. Their brand names will become more valuable to the extent that people discover they are a place to go for reliable and personally relevant information. (The Internet) should be a godsend to marketers, not a threat."
A következő weboldalakon szakdolgozatom online verziója olvasható. A nyomtatott formában 1998 áprilisában leadott munkát az említett források és hivatkozások elérhetővé tételével, ez az Internetes változat teszi teljessé.
A dolgozat pontos címe: Az információs
társadalom piaca (a szakszeminárium neve),
Az Internet, mint új kommunikációs
csatorna használata - A magyar weblap-piac bemutatása
Készítette: Kósa István , BKE V. évfolyam, Marketing
főszakirány
Szakszeminárium-vezető: Lipp István
© 1998 IK