BevezetésTartalomjegyzékI. rész: Bevezetés, az Internet bemutatásaII. rész: Az Internet használata vállalati környezetbenIII. rész: A World Wide Web, az Internet leggyakrabban használt felülete
ÖsszefoglalásAnnotációIrodalomjegyzék, forrásokMellékletKósa István Homepage-e
 
    Mottó:

    "A piacon eladóként fellépő szereplők képesek lesznek részletes és tartalmas információkat nyújtani direkt formában azoknak az embereknek, akik speciális érdeklődést tanúsítanak valamely termék iránt. A márkanevek sokkal értékesebbé válnak, mert az emberek észreveszik, hogy megbízható és személyreszóló információt kaphatnak velük kapcsolatban. Az Internet isteni segítség kell, hogy legyen a marketing szakembereknek, nem pedig fenyegetés."

 

    "Marketers will be able to deliver information and content, at great depth, directly to people who have a specific interest in a product. Their brand names will become more valuable to the extent that people discover they are a place to go for reliable and personally relevant information. (The Internet) should be a godsend to marketers, not a threat."

 
 

A következő weboldalakon szakdolgozatom online verziója olvasható. A nyomtatott formában 1998 áprilisában leadott munkát az említett források és hivatkozások elérhetővé tételével, ez az Internetes változat teszi teljessé.

A dolgozat pontos címe: Az információs társadalom piaca (a szakszeminárium neve),
Az Internet, mint új kommunikációs csatorna használata - A magyar weblap-piac bemutatása

Készítette: Kósa István , BKE V. évfolyam, Marketing főszakirány
Szakszeminárium-vezető: Lipp István

© 1998 IK