A felnőttek tanulását érintő változó szakmai és szakpolitikai felfogások a társadalmi, gazdasági és kulturális kontextusok terében
Pedagógia, nevelés/Szakképzés
(
felnőttoktatás
,
andragógia
,
élethosszig tartó tanulás
)
SZERZŐI JOGOK
"Az általános és szakmai kompetencia-követelmények határai elmosódtak az elmúlt néhány év alatt. Előtérbe került az információkban való eligazodás kialakításának igénye. A tanár az új tanulási környezet, tartalom-szervezője és tartalom-szolgáltatója lett. A diákok az együttes tanulás és információkeresés partnerévé váltak."
FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
2020 kbyte
PRC
DjVu
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK:
HTML
Word
RTF
PDF
1767 kbyte
XML
Egyéb
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ
2014-09-26
FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 1517
Nyomtatott kiadás: Pécs : PTE FEEK, 2014
URL:
http://mek.oszk.hu/13300/13318
URN:
http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-129944