Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Farkas Éva [et al.]
Az akkreditált felnőttképzési intézmények működési jellemzői

Pedagógia, nevelés/Felsőfokú oktatás
(felnőttoktatás, élethosszig tartó tanulás, andragógia, oktatási intézmény, továbbképzés)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Bár az elmúlt években számos tanulmány jelent meg a felnőttképzés tárgykörében, a felnőttképzés tartalmi jellemzőit vizsgáló, úgynevezett rendszerfejlesztő kutatások száma kevés volt. Jelen kutatásunk előzményének tekinthető a 2010-ben a délalföldi régió akkreditált felnőttképzési intézményeinek körében lefolytatott kutatásunk." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
3905 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
3535 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2014-10-21 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 2182
Nyomtatott kiadás: Szeged : SZTE JGYPK FI, 2012
URL: http://mek.oszk.hu/13400/13404
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-130434