Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Gonda Tibor
A turisztikai termékfejlesztés elméleti alapjai

Utazás, turizmus/Turizmus általában
(idegenforgalom, termékmenedzsment, kulturális turizmus, tömegturizmus, ökoturizmus)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "A turisztikai termékfejlesztés minden desztináció fontos feladata, mivel ezáltal tudják a keresleti oldal érdeklődését felkelteni, és a piaci pozíciójukat tartósan megőrizni, illetve erősíteni. A turizmus elméleti és gyakorlati rendszerében a turisztikai termék szemléletű közelítésmód nem tekint vissza jelentős időtávra." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
6743 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
6121 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2017-03-20 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 2152
URL: http://mek.oszk.hu/16600/16658
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-140446