Vissza a MEK kezdőlapjára 
Back to the MEK homepage Dér Cs. Dezső - Márkus Renáta
Új utak a kulturális marketingben

Közgazdaságtan, gazdaság/Marketing, public relations
(marketing, kulturális élet, digitális technika, technikai kultúra, színház)

A hálózatos verzió megnyitása 
Open the online version
SZERZŐI JOGOK "Míg a piac- és a marketingkutatás elsődleges célja az eladás, addig a PR-nek a hírnév- és bizalomépítés a feladata. Felmérheti a közönség körében a kulturális intézmény arculatáról kialakított véleményt vagy a művészei iránti ragaszkodást. A marketing és a PR kutatásának módszerei megegyeznek, de motivációjuk eltérő." FÜLSZÖVEG
KATALÓGUS-
CÉDULA
MEGTEKINTHETŐ VERZIÓK: Útmutató a különböző formátumokhoz 
Guide to the different document formats
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
5568 kbyte
PRC
 
DjVu
 
OLVASÓI
VÉLEMÉNYEK
KERESÉS
A MEK-BEN
       
ZIP-PEL CSOMAGOLT VERZIÓK: Útmutató a ZIP file-ok kicsomagolásához 
Guide to the ZIP compressed files
HTML
 
Word
 
RTF
 
PDF
5494 kbyte
XML
 
Egyéb
 
KAPCSOLÓDÓ
OLDALAK
KÖNYVKERESÉS
INFORMÁCIÓ 2022-05-23 FORRÁS
SZÁMLÁLÓ: 261
Nyomtatott kiadás: Budapest : MMA MMKI, cop. 2020
URL: http://mek.oszk.hu/22800/22872
URN: http://nbn.urn.hu/N2L?urn:nbn:hu-169657